BLOG

Security Scorecard’dan Faydalı Bir Özellik: “All Companies” ekranı

Yayınlanma Tarihi

3 Aralık 2025

Paylaş

Bu yazımızda size faydalı bulacağınızı umduğumuz bir Security Scorecard özelliğinden bahsetmek istiyoruz: “All Companies” (Tüm Şirketler) ekranı.

“All Companies” görünümü, kuruluşunuzun izlediği her tedarikçinin hem kısmi hem de tam izleme kapsamında merkezi bir listesidir. Tüm izlenen tedarikçileri tek bir yerde yönetmek için tasarlanmıştır. Bu görüntü sayesinde, risk skorunuza etki eden kritik tedarikçileri belirleyebilir, skor iyileştirme çalışmalarınızı bu bilgiye göre önceliklendirebilirsiniz..

Kısmi izleme özelliğini lisansladığınızda sınırsız sayıda şirketi “All Companies View” altından izleyebilirsiniz. Security Scorecard çözümü, yaklaşık 12-13 milyon firmayı izlemektedir. Dolayısı ile “All Companies” ekranında, tedarikçilerinizin tümünü veya bir çoğunu görebilmeniz muhtemeldir. Eksik olduğunu düşündüğünüz tedarikçiler var ise, bunların ilave edilmesi çok kolay. Gelin aşağıda detaylara inelim.

Nasıl Erişilir?

Security Scorecard platformunda “Companies > All Companies” yolundan ilerleyebilirsiniz.

Bu başlık altında, kuruluşunuzun takip ettiği kısmi ve tam denetlenen tüm listelenir. Burada, organizasyonunuz için oluşturdukları risk boyutunu bağlamlandırmak için birkaç yüksek seviyeli veri noktası ve ilişki detaylarını görebilirsiniz. [Manage your Vendors using All Companies].

Bu noktada tüm portföy izinlerinin kabul edilmiş olması gerektiğini ve sadece yöneticilerin tam listeyi görebileceğini hatırlatırız.

Başlıca İşlevler

Şu anda kısmi izleme altındaki bir şirketi tam olarak izlemeye başlamak istiyorsanız, doğrudan ilgili portföye ekleyebilirsiniz. Bir şirketi “All Companies” sayfasından silmek, kişiler ve notlar dahil olmak üzere, kullanıcı tarafından katkıda bulunan tüm verilerin silinmesi anlamına gelir.

Sınırsız veya kısmi izleme imkanı olmayan kuruluşlar için, şirketlerin portföye eklenmesi gerekir ve onlar hakkında meta veri ekleyebilirsiniz. “All Companies” API’si ayrıca tedarikçi detayları, etiketler ve notlar için güçlü toplu işlemleri destekler ve ölçekte verimli yönetim için çeşitli filtreleme seçenekleriyle destekler. [Manage your Vendors using All Companies]

Özel Alanlar (iş akışını iç bağlama göre özelleştirmek için)

Müşteri yöneticileri, dahili iş akışınıza (My Settings >> Vendor Custom Fields) ile özel alanlar ekleyebilir. Ayrıca, müşteri yöneticileri, mevcut varsayılan alanların ve yeni özel alanın görünürlüğünü kontrol edebilir (Business Impact ve Data Types varsayılan olarak gösterilmeye devam eder).

Önemli Noktalar

API kolaylığı

Konuyla ilgili soru ve talepleriniz için aşağıdaki formu doldurarak Forcerta ile iletişime geçebilirsiniz.